Beoordelingen van Bram Ladage Rotterdam

Recente recensies

4.0
Hendriks
27 april 2024
Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de 5 sterren, hier zijn we heel blij mee 🙏

Jan
26 april 2024

Mijn bestelling ik tijd voor ophalen 17:20 ik ben extra 10 minut wachten dat is groete rommol in personel

Reactie van Bram Ladage

Beste Jan Jammer dat de bestelling niet op tijd klaar stond, maar wij proberen altijd de tijd aan te houden maar weten niet of ons dit ook daadwerkelijk lukt ivm eventuele drukte rond etenstijd en wij meerdere bestellingen moeten klaarmaken rond deze tijd, geen excuus maar we zullen er beter op letten en wbt personeel zijn wij ook getroffen door schaarste arbeidsmarkt en nieuw personeel inwerken maar ook hierin doen wij ons best om iedereen goed en naar wens te helpen, maar goed inwerken van nieuw personeel duurt wat langer dan gewend is mvg team keizerswaard

André
10 april 2024

Heel veel harde afval stukken, wel lekkere patates. Netjes op tijd afgeleverd na web bestelling

André
27 maart 2024

Online bestelling gedaan, bestelling had tijdstip van klaar zijn, was niet druk, klanten met bestelling asn balie kregen eerder hun bestelling. Voordeel van vooruit bestellen viel weg, voorheen bij uber besteld nu bij hun zelf, geen verschil en geen prettige ervaring. De bestelling was smaakvol, daar bestel ik voor.

Shelena
25 maart 2024

Weer toppp

Ismail
10 maart 2024
De afhaler
22 februari 2024
Tyrza
16 februari 2024

Heerlijk!

Jill
15 februari 2024

Eten was op tijd klaar en nog prima warm toen we thuis aan kwamen. Lekker zoals altijd.

Aarti
7 februari 2024

Via internet besteld. Patat was juiste tijd klaar en vers moest nog een minuut wachten. Heerlijk warm

Grote Bram Pinda
4 februari 2024

Heerlijk tijdens het spitsuur bestellen vanaf de bank, binnen 30 minuten afhalen en direct terug naar de bank. Ik zeg frituurpan eruit een Bram erin!

Dik
3 februari 2024

Prima optijd klaar.

Simone
13 januari 2024

Alles is altijd goed geregeld en het eten is lekker!

Sandra
31 december 2023

Altijd ff lekker

Anneke
30 december 2023

Het was weer als vanouds.. heerlijk in orde! Dit keer zelfs een afwijking van onze bestelling in ons voordeel.. bedankt voor de extra frikandellen!

Rabia
28 december 2023

Veel sausjes vergeten en het personeel begon pas met bakken toen ik er was. Hierdoor heb ik 20 min staan wachten.

Reactie van Bram Ladage

goedemiddag, Sorry dat de bestelling niet op tijd klaar was, ik heb dit besproken met het personeel dat er meer op gelet moet worden. Dat er bepaalde sauzen ontbraken is niet goed en mag niet gebeuren, hopelijk kunnen we het de volgende keer wel op tijd en goed meegeven aan u

Mina
21 december 2023

Toen ik aankwam vertelde de medewerker dat hij mijn bestelling is vergeten te maken op een best rare manier. Hij heeft toen mijn bestelling pas gemaakt toen ik aan kwam en hierdoor was ik te laat voor mijn werk ivm pauze. Toen ik wegging struikelde ik ook bijna door een frietje en saus op de grond. Ik gaf dit aan bij de medewerker dat er friet ligt en saus op een nette manier omdat ik wilde voorkomen dat er nog meer mensen bijna struikelen of echt gaan struikelen. Hierop antwoordde de werknemer met “ik kan ook niet alles zien”. Ik vond dit zeer brutaal geen een seconde of moment van medelijden en het boeit hun niks dat ze je bestelling vergeten te maken. Ik kom hier in iedergeval in mijn werkpauzes niet meer terug voor een hap.

Reactie van Bram Ladage

Hallo, Bedankt voor de reactie, ik heb dit besproken met het personeel en hoop dat t de volgende keer wel op tijd klaarstaat, dit is altijd ons streven maar er kan door drukte een paar minuten speling in zitten. groeten team keizerwaard

Anneke Tasma
9 december 2023

Kwaliteit is top. Maar de bestelde (en betaalde) porties pindasaus zaten er helaas niet bij...

Anouschka
5 december 2023

Bestelling zou om 12:30 klaar zijn dit was niet het geval. en voor de zoveelste keer was de saus niet bij de bestelling gevoegd!!!! en geen rietjes bij de milkshake.

Hoenderop
24 november 2023

Heeft goed gesmaakt, was nog goed warm bij aankomst op kantoor, top! Order was zo goed als op tijd klaar, dus dat is ook mooi. Alleen ontbrak er 1 kaassoufle, maar dat kan gebeuren :) Bedankt weer!

Willem de Vries
4 november 2023

1 opmerking. Ipv 3 grote bram, heb ik 2 grote en 1 kleine ontvangen. Verder prima hoor.

Demelza
6 oktober 2023

Wij hebben online besteld wat heel makkelijk ging. Het eten was op de afgesproken tijd klaar. Helaas waren ze een aantal dingen vergeten. Ook vind ik het jammer dat als je een grote patat besteld dat de zakken niet dicht kunnen waardoor het eten een stuk sneller koud wordt. Buiten dit om was het prima.

Myna
6 augustus 2023

Service was goed! Echter werd aan de telefoon verteld dat als ik telefonisch bestelde het eten pas werd gemaakt als ik het kwam ophalen & als ik het via de website zou bestellen het al klaar zou liggen. Zo gezegd, zo gedaan; via website besteld. Kwam ik aan, moest het nog gemaakt worden. Al met al duurde het niet lang, maar helaas ja ja waren ze een flesje sisi vergeten. Baalde ik enorm van. Voor de rest geholpen door vriendelijke & zeker hardwerkende werknemer!

P
30 juli 2023
Blommaert
28 juli 2023

Bestelling klopt nagenoeg altijd. Het eten smaakt zoals het moet. Heerlijke patat. Vriendelijk personeel. Mijn favoriete plek voor patat en snacks

Indy
23 juni 2023

2 patat inclusief saus vergeten, wilden ze niet brengen en moesten we maar halen (niet mogelijk door de korte werk pauze). Moet het de volgende keer maar in de opmerkingen zetten, dan krijg ik het gratis. Kon ook geen geld terugkrijgen van ze, jammer dat dat dan de enige oplossing is. Is al vaker fout gegaan met bestellingen van mijn collega’s

John
17 juni 2023

Kwaliteit is prima, ben niet anders gewend. Wat wel echt irritant is dat ik via internet bestel. Mijn bestelling rond een bepaalde tijd op kan komen halen maar daar dan nog een kwartier op moeten wachten. Kreeg bijna het idee dat ze pas gingen bakken toen ik pas voor de zaak stond.

Reactie van Bram Ladage

Beste John Allereerst bedankt voor het bestellen via onze nieuwe bestel mogelijkheid. Helaas was het klaarstaan van de bestelling niet correct verlopen heb ik gelezen, onze oprechte excusses hiervoor. Bij het navragen hoe dit fout heeft kunnen gaan, kreeg ik te horen van m'n collega dat hij dacht dat het een uberaets bestelling was ipv een ophaal en bij een ubereats doen we de bestelling er pas in zodra deze aanwezig zijn om de kwaliteit zo goed mogelijk te houden en warm. gelukkig was de kwaliteit wel goed van uw bestelling maar de wachttijd niet, daar we net zijn gestart met deze manier is het voor ons even wennen aan de situatie en dan vooral bij het nieuwe personeel. Nogmaals onze excusses hiervoor we zullen er in het vervolg extra op letten en de bestelling rond de gevraagde tijd klaar te hebben staan ( bij drukte kunnen we dat niet beloven maar we doen onze uiterste best ) groeten arthur team ladage keizerswaard