Bewertungen von Bram Ladage Rotterdam
Neue Beurteilungen
Andre
Online bestelling gedaan, was eerder bij Bram Ladage, zagen mij en hebben mijn bestelling bereid, wat een top service, thuis gekomen zat de brammetje niet meer in een zak maar in kartonnen punt doosje , wat een top verbetering.
Andre
Ondanks ik besloten had geen recensie meer te schrijven, moet mij iets van het hart, mijn bestelling was door drukte niet op afgesproken tijdstip klaar, toch werd er voldoende aandacht besteed aan mijn bestelling, personeel hield mij goed op de hoogte van de opgelopen wachttijd, heerlijk gegeten van de bestelling, bedankt voor de service.
Rob
2 van de 5 sausjes waren vergeten
Andre
Bestelling gedaan , de aangegeven tijd was nog niet verstreken, maar personeel zag mij staan, bestelling werd eerder bereid, top service zeker de 5 sterren waard, bestelling was goed bereid en smakelijk, ga zo door, een tevreden klant
Antwort von Bram Ladage
Bedankt voor de 5 sterren hier zijn wij superblij mee, en wat fijn dat we u toch terug mochten ontvangen als klant ook daar zijn wij blij mee Hopelijk blijft alles nu naar wens verlopen, al is een foutje helaas altijd menselijk . Gr team Keizerswaard
Andre
Na 3x mindere review nu eens een positieve, gekregen wat ik besteld heb, redelijk op tijd . Jammer dat ondernemer niet tegen opbouwende kritiek kan, daarom was dit de laatste bestelling bij deze bram Ladage
Antwort von Bram Ladage
Hoi Andre bedankt voor de 5 sterren, fijn dat alles naar wens was voor u. zo ziet u maar dat we juist wel letten op een kritische beoordeling van de klant, wij streven naar perfectie ( niet altijd mogelijk helaas) en zullen daarom alle goede, maar ook de slechte reviews bespreken met elkaar hopelijk mogen wij u als klant binnenkort weer ontvangen gr team keizerswaard
Joell
Wij worden altijd met een lach geholpen! Super vriendelijk personeel. Het eten is altijd snel klaar en super lekker! Dank namens team RET.
Antwort von Bram Ladage
Hallo RET bedankt voor deze mooie review daar zijn we echt super happy mee thanks team keizerswaard
André
Als klant vraagt patat zonder zout, ook zonder zout leveren, patat was erg zout en daarbij nog 2 zakjes zout in tas
Antwort von Bram Ladage
jammer dat we uw verwachting niet hebben kunnen waarmaken, maar bij navraag was er echt geen zout over uw patat gestrooid omdat wij dat bij inpakken nl altijd apart erbij geven, vandaar de twee losse zakjes erbij, maar we zullen erop letten bij u de volgende keer, ondertussen bent u bekent bij onze medewerkers dus hopelijk volgende keer eens 5 sterren gr team keizerswaard
Manon
Altijd heerlijk. En klaar afgesproken tijd!!
Antwort von Bram Ladage
bedankt voor de 5 sterren, hier zijn wij super blij mee, wij streven ernaar om de bestelling op de gewenste tijd van de klant klaar te hebben zodat we deze direct kunnen overhandigen
EdGos
Bij de groepsbestelling een vergissing gemaakt zonder dat ik het wist. Ik werd binnen 5 min gebeld voor dubbelcheck van de bestelling. Erg fijn! Bij de ophaaltijd wordt het Brampatat afgebakken, vers en goed heet.
Antwort von Bram Ladage
gelukkig hebben we de vergissing kunnen oplossen oor u, bedankt voor de review en wij streven ernaar dat elke klant tevreden is met wat ze willen bestellen
Yoshua
Altijd vriendelijk personeel. snel en kwalitatief
Antwort von Bram Ladage
bedankt voor de leuke en mooie review hier zijn we super blij mee
Romy
Online een bestelling gedaan zodat we het snel konden ophalen. Bij aankomst van de ophaaltijd was de bestelling niet klaar. Nu geeft dit niet want we hebben maar 5 minuten langer moeten wachten. Eenmaal thuis hadden ze de sausjes die wij hadden gekozen fout gedaan. Speciaal sausjes fout en de pinda-mayo-ui helemaal er niet bij gedaan. In de bestelling zaten ook kroketten waarbij wij aangegeven hadden mosterd erbij te willen. Ook dit zat er niet bij. Nu snap ik dat wij een grote bestelling hadden en wellicht dit langer duurt voor dit klaar is maar uiteindelijk moet dit natuurlijk niks uitmaken voor de kwaliteit/producten die geleverd worden en zeker niet als er genoeg personeel staat waarvan er eigenlijk maar 2 bezig waren met de bestellingen.
Antwort von Bram Ladage
Beste Romi Bedankt voor de review, Ik heb uw opmerking zeker besproken met het personeel welke er deze dag werkzaam waren. Helaas is de bestelling niet geheel naar wens verlopen en miste u wat mosterd en een mayo/pinda wat natuurlijk niet mag gebeuren, hopelijk kan ik dit bij een volgende bestelling verrekenen met u. Over de tijd van klaarstaan van een bestelling is het voor ons een streven om de bestelling op de juiste tijd te hebben klaarstaan, echter kan hier , zeker op dit tijdstip een paar minuten later zijn ivm eventuele drukte tijdens etenstijd maar ons streven is er wel naar. Sorry voor het niet in orde maken van de bestelling. team keizerswaard
Marja Schilperoort
Perfect! Bestelling stond klaar op t moment van afhalen đ
Antwort von Bram Ladage
super bedankt voor de 5 sterren, wij streven ernaar om de bestelling op de juiste gewenste tijd klaar te hebben staan voor u gr team keizerswaard
Hendriks
Antwort von Bram Ladage
Bedankt voor de 5 sterren, hier zijn we heel blij mee đ
Jan
Mijn bestelling ik tijd voor ophalen 17:20 ik ben extra 10 minut wachten dat is groete rommol in personel
Antwort von Bram Ladage
Beste Jan Jammer dat de bestelling niet op tijd klaar stond, maar wij proberen altijd de tijd aan te houden maar weten niet of ons dit ook daadwerkelijk lukt ivm eventuele drukte rond etenstijd en wij meerdere bestellingen moeten klaarmaken rond deze tijd, geen excuus maar we zullen er beter op letten en wbt personeel zijn wij ook getroffen door schaarste arbeidsmarkt en nieuw personeel inwerken maar ook hierin doen wij ons best om iedereen goed en naar wens te helpen, maar goed inwerken van nieuw personeel duurt wat langer dan gewend is mvg team keizerswaard
André
Heel veel harde afval stukken, wel lekkere patates. Netjes op tijd afgeleverd na web bestelling
André
Online bestelling gedaan, bestelling had tijdstip van klaar zijn, was niet druk, klanten met bestelling asn balie kregen eerder hun bestelling. Voordeel van vooruit bestellen viel weg, voorheen bij uber besteld nu bij hun zelf, geen verschil en geen prettige ervaring. De bestelling was smaakvol, daar bestel ik voor.
Shelena
Weer toppp
Ismail
De afhaler
Tyrza
Heerlijk!
Jill
Eten was op tijd klaar en nog prima warm toen we thuis aan kwamen. Lekker zoals altijd.
Aarti
Via internet besteld. Patat was juiste tijd klaar en vers moest nog een minuut wachten. Heerlijk warm
Grote Bram Pinda
Heerlijk tijdens het spitsuur bestellen vanaf de bank, binnen 30 minuten afhalen en direct terug naar de bank. Ik zeg frituurpan eruit een Bram erin!
Dik
Prima optijd klaar.
Simone
Alles is altijd goed geregeld en het eten is lekker!
Sandra
Altijd ff lekker
Anneke
Het was weer als vanouds.. heerlijk in orde! Dit keer zelfs een afwijking van onze bestelling in ons voordeel.. bedankt voor de extra frikandellen!
Rabia
Veel sausjes vergeten en het personeel begon pas met bakken toen ik er was. Hierdoor heb ik 20 min staan wachten.
Antwort von Bram Ladage
goedemiddag, Sorry dat de bestelling niet op tijd klaar was, ik heb dit besproken met het personeel dat er meer op gelet moet worden. Dat er bepaalde sauzen ontbraken is niet goed en mag niet gebeuren, hopelijk kunnen we het de volgende keer wel op tijd en goed meegeven aan u
Mina
Toen ik aankwam vertelde de medewerker dat hij mijn bestelling is vergeten te maken op een best rare manier. Hij heeft toen mijn bestelling pas gemaakt toen ik aan kwam en hierdoor was ik te laat voor mijn werk ivm pauze. Toen ik wegging struikelde ik ook bijna door een frietje en saus op de grond. Ik gaf dit aan bij de medewerker dat er friet ligt en saus op een nette manier omdat ik wilde voorkomen dat er nog meer mensen bijna struikelen of echt gaan struikelen. Hierop antwoordde de werknemer met âik kan ook niet alles zienâ. Ik vond dit zeer brutaal geen een seconde of moment van medelijden en het boeit hun niks dat ze je bestelling vergeten te maken. Ik kom hier in iedergeval in mijn werkpauzes niet meer terug voor een hap.
Antwort von Bram Ladage
Hallo, Bedankt voor de reactie, ik heb dit besproken met het personeel en hoop dat t de volgende keer wel op tijd klaarstaat, dit is altijd ons streven maar er kan door drukte een paar minuten speling in zitten. groeten team keizerwaard
Anneke Tasma
Kwaliteit is top. Maar de bestelde (en betaalde) porties pindasaus zaten er helaas niet bij...
Anouschka
Bestelling zou om 12:30 klaar zijn dit was niet het geval. en voor de zoveelste keer was de saus niet bij de bestelling gevoegd!!!! en geen rietjes bij de milkshake.
Hoenderop
Heeft goed gesmaakt, was nog goed warm bij aankomst op kantoor, top! Order was zo goed als op tijd klaar, dus dat is ook mooi. Alleen ontbrak er 1 kaassoufle, maar dat kan gebeuren :) Bedankt weer!
Willem de Vries
1 opmerking. Ipv 3 grote bram, heb ik 2 grote en 1 kleine ontvangen. Verder prima hoor.
Demelza
Wij hebben online besteld wat heel makkelijk ging. Het eten was op de afgesproken tijd klaar. Helaas waren ze een aantal dingen vergeten. Ook vind ik het jammer dat als je een grote patat besteld dat de zakken niet dicht kunnen waardoor het eten een stuk sneller koud wordt. Buiten dit om was het prima.
Myna
Service was goed! Echter werd aan de telefoon verteld dat als ik telefonisch bestelde het eten pas werd gemaakt als ik het kwam ophalen & als ik het via de website zou bestellen het al klaar zou liggen. Zo gezegd, zo gedaan; via website besteld. Kwam ik aan, moest het nog gemaakt worden. Al met al duurde het niet lang, maar helaas ja ja waren ze een flesje sisi vergeten. Baalde ik enorm van. Voor de rest geholpen door vriendelijke & zeker hardwerkende werknemer!
P
Blommaert
Bestelling klopt nagenoeg altijd. Het eten smaakt zoals het moet. Heerlijke patat. Vriendelijk personeel. Mijn favoriete plek voor patat en snacks
Indy
2 patat inclusief saus vergeten, wilden ze niet brengen en moesten we maar halen (niet mogelijk door de korte werk pauze). Moet het de volgende keer maar in de opmerkingen zetten, dan krijg ik het gratis. Kon ook geen geld terugkrijgen van ze, jammer dat dat dan de enige oplossing is. Is al vaker fout gegaan met bestellingen van mijn collegaâs
John
Kwaliteit is prima, ben niet anders gewend. Wat wel echt irritant is dat ik via internet bestel. Mijn bestelling rond een bepaalde tijd op kan komen halen maar daar dan nog een kwartier op moeten wachten. Kreeg bijna het idee dat ze pas gingen bakken toen ik pas voor de zaak stond.
Antwort von Bram Ladage
Beste John Allereerst bedankt voor het bestellen via onze nieuwe bestel mogelijkheid. Helaas was het klaarstaan van de bestelling niet correct verlopen heb ik gelezen, onze oprechte excusses hiervoor. Bij het navragen hoe dit fout heeft kunnen gaan, kreeg ik te horen van m'n collega dat hij dacht dat het een uberaets bestelling was ipv een ophaal en bij een ubereats doen we de bestelling er pas in zodra deze aanwezig zijn om de kwaliteit zo goed mogelijk te houden en warm. gelukkig was de kwaliteit wel goed van uw bestelling maar de wachttijd niet, daar we net zijn gestart met deze manier is het voor ons even wennen aan de situatie en dan vooral bij het nieuwe personeel. Nogmaals onze excusses hiervoor we zullen er in het vervolg extra op letten en de bestelling rond de gevraagde tijd klaar te hebben staan ( bij drukte kunnen we dat niet beloven maar we doen onze uiterste best ) groeten arthur team ladage keizerswaard
Antwort von Bram Ladage
Bedankt Andre fijn om te horen hoe je de kartonnen puntzak heb ervaren, als kritische klant kunnen wij hier veel van leren en zijn daarom blij met je review, want wij kunnen het wel top vinden maar de klant moet dat zeker ook zo ervaren gr Team Keizerswaard